2012. augusztus 19., vasárnap

3 in 1 post




Ma egy outfites, körmös, rúzsos, tesztelős bejegyzéssel készültem.
Tegnap rátaláltam  egy régen elfeledett Topshop felsőmre, amit még egyszer egy turis körúton találtam, és kb 50 Ft-ért vettem. Eddig nem volt rajtam egyszer se, nem tudtam hogyan is hordjam...aztán tegnap eszembe jutott és végre felavattam őt is. :)

Megcsináltam hozzá a körmömet is, mivel a strandon leamortizálódott az előző festésem. A képeken ismét visszaköszön az új nyakláncom, és a lapos szandim.












Eddig még nem volt Aden Cosmetics termékem, de mivel egyre több blogom látom, így én is kedvet kaptam a teszteléséhez. Egy szép rózsaszín terméket választottam. 250 Ft volt, és 6 ml-es. Könnyen lehet vele dolgozni, nem csíkozódik, és a körmön sem veszít az üvegcsében látható színéből. Tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, de szerintem abban sem fogok csalódni.


  • Dor Nail Colour (35)
  • Aden (21)
  • Lovely Color Mania (Fluo Top Coat)









Végezetül pár napja kaptam nagyimtól egy rúzst. Avonos, de hogy pontosan mi a neve arról fogalmam sincs... A felvitele egyszerű, de egyáltalán nem olyan tartós, mint ahogy azt én szeretném.


Metallic Blush




Eve

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Ugyanezt a felsőt találtam én is a héten csak feketében:))
Olyan jó az anyaga. Tetszik, hogy alul összecsomóztad, lehet én is kipróbálom majd...

http://bizsumania.blogspot.hu/